Semester...

I kväll blev det klart att jag fick semester i morgon. KANON!! men jag hade i och för sig tänkt mej semester från ons- fred. men det verkar det inte som jag kan få?! Men jag får vara glad att jag fick ledigt i morgon i alla fall =) Troligtvis måste jag jobba torsdagkväll och kanske få semester fredag. Vi får väll se.
Nu har vi grattat grannbarnet i alla fall. Vi tror att hon blev nöjd över tröjan hon fick.
Vi blev där lite väl länge med tanke på att vi nyss har kommit hem.
I morgon är det stor röj som gäller i alla fall. Det har jag sagt nu i flera dagar.....men i morgon MÅSTE jag.

Jag har flyttat min blogg till nya blogg.se....jag tror att den är till för oss som ser lite dåligt hihihi. Den har stora bostäver på allt. Nu behöver jag inte glasögonen när jag ska logga in eller läsa kommentarena hehehe....

Vi var ju på Birsta city och handlade present idag. Nu håller man ju verkligen i 4-åringen i handen HELA TIDEN sen en mamma tappade sin 5-åring inne där. OTÄCKT!!!!
Ni som inte har hört kan jag ju tala om att en 5-åring försvann från sin mamma inne på Birsta City. Mamman hittade inte jäntan, utan fick ju be om hjälp att leta. Som TUR var så reagerade vakterna som dom skulle och låste alla dörrar, så ingen kom in eller ut. Flickebarnet hittades på HERRTOAN men AVKLIPPT HÅR och ANDRA KLÄDER på sig.

TÄNK OM VAKTERNA HADE VÄNTAT I 5MINUTER MED ATT LÅSA ALLA DÖRRAR!

Jag ryser när jag tänker på hur det kunde ha gått. Så nu jäklar håller jag 4-åringen i ett STADIGT grepp när vi är på Birsta!!

Nu ska jag kolla klart lite på tv:n och varva ner lite innan jag kryper ner i min STORA säng. Jag har lite problem med att bara gå och lägga mej och tro att jag kan sova. Jag måste varva ner lite, även om jag inte har gjort nått speciellt.


Kommentarer
Postat av: Bempa

oj otäckt det där med filckan i birsta. Vad då flyttat bloggen???? saknar er

2008-05-07 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0