Sjukgymnasten...

Jag undrar om alla sjukgymnaster VET vad gör eller pratar om?! Jag kommer från just en sådan sjukgymnast. Han sa att mitt bäcken sitter fast på ena sidan och lixom skakade löst den??? Ja jag vet inte.....men jag är ingen sjugymnast, men inte fan blev de nå bättre heller. Ärligt talat så tror jag inte att det gjorde varken till eller från. Men han sa också att mitt ryggproblem kommer från detta bäcken. MEN HALLÅ!!! Jag har ju för helvete scolios och har haft det sedan jag var 12 år,  och har sedan jag var 15 år haft samma problem med min rygg?!?! Men han kan ju få tro att han kan fixa till min rygg med lite knip övningar. Jävla fårskalle!!
Sånt här kan reta gallfeber på mej. Fråga heller OM och HUR OFTA jag har dom här besvären. NÄ....Istället ifråga sätta andra sjukgymnasters kunskaper. Sista sjukgymnasten jag hade var helt otrolig. Jag har varit besvärsfri i flera år. Det har jag inte varit med någon annan sjukgymnast. Och den jag har nu.....ja.....jag säger bara...LYCKA TILL!!
Jag ska ju tillbaka på fredag, för då skulle han kolla om bäckenet låg kvar där det skulle?!
Jag vet att mitt bäcken sitter INTE fast, utan mitt bäcken är LÖST och den kan man rucka i sidled ca 5cm år varje håll.
CYCKELREPARATÖR!!! 

Ja, så har min förmiddag sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0