Sjukskriven

Jaha...då blev man hemma i en månad då...till att börja med. Ryggen har ju varit i bättre skick än vad den är just nu. På jobbet blev dom inte så förvånad =) Thats life...

Läste just min systerdotters blogg och såg att hon tänkte komma i morgon och sova här. KUL! Hon får ju räkna med att 4-åringen kommer att vara henne i hasena ett bra tag.

Imorgon ska jag ta och ringa en sjukgymnast och höra i fall dom har lust att hjälpa mej med ryggen. I och för sig så kan dom inte göra så mycket just nu, eftersom jag är så förbannat öm i ryggen. Men om ett tag kanske.
Annars så tror jag att jag ska ta det lilla lugna ett tag.

Kommentarer
Postat av: inger

Bra att du blir hemma ett tag för då kommer Mojan och jag och hälsar på dig någon dag sista veckan i maj. Kram/Inger

2008-05-16 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0