Snart skjutsa 14-åringen..

Bara 14-åringen kommer hem så ska jag skjutsa henne till Söderhamn. Hon ska ju som sagt till stora staden Stockholm. Dit ska hon med sin ingifta morbror Fredrik. Dom ska nämligen på KISS!! Hon tycker att det ska bli SÅ roligt. Fredrik tycker samma sak faktiskt. Han är RIKTIGT glad att han har fått den äran att få följa med henne.
Men först måste jag hämta 4-åringen på dagis. Hon ska hämtas om en kvart.

Kl 10.00 var jag och tittade på 11-åringens ABBA-show på skolan.

Ja Krille...jag spelade in, men tyvärr så tog bandet slut, men lite fick jag med.

Dom var så himla duktiga allihopa. Ja..det var en riktig fröjd att se dom.

Nä, nu måste jag ta på mej skorna för att lätta mig ner till dagiset och hämta odjuret mitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0