Städas det av sig själv??

Man kan ju fundera om rummena städas av sig själv här hemma?! Om man frågar dom 2 äldsta döttrarna verkar det som att det gör det, för dom har ju INTE gjort ett knop på hela dan dom har varit hemma. Lite besviken är jag kan jag lova. Det är ju inte jag som ska konfirmera mej. Jag har en fundering i fall jag också ska skita i det i morgon på min semesterdag!! Jag vet inte vad dom tänker med ibland. Kan ju inte vara huvudet ialla fall.
Men jag har sagt åt 11-åringen att det inte blir någon fotbollsträning i morgon, och igentligen skulle inte 14-åringen få fara in å klippa sig heller i morgon. JAG BLIR SÅ JÄKLA LESS!!

Annars har kvällen rullat på bra på jobbet. En ganska lugn kväll tycker jag.
4-åringen var hos grannen ikväll. Hon sov som en stock när jag kom för att hämta henne, så henne fick jag bära hem. Hon är ju inte den lättaste att bära. Hon lixom väger ett par kilon kan jag lova.

Nä, det är väll bäst man kryper ner i säng ifall man ska orka med den sista röjningen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jo.

2008-05-09 @ 16:13:00
URL: http://sandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0