Systerdottern här och kissbiljetter köpta

Nu jäklar ska 14-åringen till storstaden Stockholm med sin ingifta morbror för att se på hennes favoriter KISS. Morbrorn blev lika glad som 14-åringen tror jag. Speciellt att hon vill ha med sig honom =) Konserten är den 30:Maj och just nu LÄNGTAR hon på det datumet.

Jag har även min älskade systerdotter här hos mej. Det är alltid kul när hon dyker upp på oväntat besök. Jag har hällt i henne kaffe =) Hon brukar inte dricka kaffe efter 18.00 för det är som ectasy för henne. Så nu MÅSTE hon ha nått att göra så nu håller hon på att tvinga 11-åringen att spela kort med henne. 11-åringen blev väll inte så ledsen för det =)
På tv:n är det hockey. Sverige-Canada. Slagsmål!!!! Sverige fick utvisningen. Spännande det hära!!
JÄVLA SKIT! 1-0 till Canada.

4-åringen har även varit på Cirkus Brazil Jack i kväll. Det hade varit en upplevelse. Hon fick följa med grannarna som är super gulliga. Dom har en underbart gullig dotter som oxå är 4 år, som min 4-åring leker så himla bra med. Dom kompar varandra så bra. 

Själv har jag inte gjort så mycket idag heller. Jag har beställt tid till sjukgymnasten. Dit fick jag komma om 2 veckor. Mer kan jag inte göra när jag har så ont. Jag har lite svårt att sova på nätterna, men det löser sig. Man blir ju lite trött på dagarna, men jag försöker att inte gå och lägga mej för att kunna sova lite på nätterna istället.

Nu ska jag släppa systerdotterns laptop. Jag tror att hon vill ha tillbaka den.
Tror att jag måste se hockeyn faktiskt.


Krille! 14-åringen är SÅ stolt över biljetterna =)


Kommentarer
Postat av: bempa

Kul att du fick tag i biljetter

2008-05-17 @ 03:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0