Tisdag kväll och skit ont i ryggen

Har försökt sitta i soffan men det går bara ett litet tag sen domnar axeln och jag får skit ont ner i ryggen. Fattar inte?!
Handla lite har jag gjort , men det är ju rena döden för ryggen. Hur i helvete ska jag kunna storhandla??

Jag och 11-åringen har varit på utvecklingsamtal idag. Hon får nog sluta i fotbollen snart om hon inte skärper till sig. Hon har fått ett ultimatum nu. Hon har 3veckor på sig att komma ikapp, annars blir hon hemma från Ö-viks cupen. Det värsta med henne är att hon inte har några som helst problem i skolan utan hon har hur lätt som helst för sig, så lägger hon av och surrar som hon har gjort så är hon i kapp på 3 veckor och även förbi.

Nä, nu ska jag ta lite fika och pröva soffan en stund till innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Har jag missat nått, kan 11-åringen prata hål i huvet på en? ler den lilla kommer inte bli sämre. Tack för telefonsamtal:en.. ses i morrn.

KAFFE!!!

2008-05-20 @ 23:10:27
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Ann

Låter som det är lite tufft för dej gumman!

Usch! Lider med dej!En kram i hissen vore på sin plats!

Sorry vi var lite kort igår....Håkan skulle hämta Pontus först och sedan Vickan och var sen! Ja DU om någon vet ju hur det kan vara med ungar runt hela byn:)Bilen är superfin i alla fall:))

Hoppas allt löser sej med dator,ungar,rygg och vad det nu är...Bara våren kommer tillbka får vi ta den där koppen kaffe på ballis..Fast iofs ka jag klä på mej tjockjacka och vara där ändå ...ska vi vänta på våren så blir nog kaffet kallt..



KRAM!

2008-05-21 @ 05:45:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Grannen i 115

Du får sälja den dära skitryggen du har :-)



Och 11 åringen.... tja hon kan ju så det är ju bara för henne att förstå..... hot, beröm..mutor? ja inte vet ja..

Kram kram B

2008-05-21 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0