En dag med blåmärken och en rygg som värker...men det skiter jag i!!

Idag så ska vi till Matfors på kalas hos min Faster som fyller år. Det blir vist bara 4/5 som följer med. 11.åringen ska på drakborgen i stället. Jag kan ju förstå henne....lite roligare kanske.
Sen när vi kommer hem så ska vi väll göra klart sovrummet lite till. Det är inte så mycket kvar nu. Golvet är nu lagt och jag är så nöjd. Det kommer att bli så fint när det blir riktigt klart.

Igår var vi och körde lite gocart. Skit roligt men det var ju inte det bästa man gjorde med ryggen.
Krille och P körde nog på blodigt allvar, medans jag och H liknade mest tjejen i polisskolan, som kör i 10km/h genom en bana =)) Nä då...det gick undan för oss med. Riktigt kul, men jävligt dyrt.

Nu så ska jag hoppa in i duschen och göra mej färdig till kalaset

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Gokart måste jag testa någon gång!

2008-12-07 @ 08:52:31
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

hej! hoppas allt är bra med er,vi hörs/eva

2009-01-05 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0