Hinner inte blogga som jag vill...

Nu jäklar har jag fått igång Krille. Här ska bli ett rum till 5-åringen. Med det så menas det att hela förrådet måste ut och kastas och rensas. Dit ska lixom vi flytta in =) Sen så ska lilla 5-åringen få ta vårat sovrum. Det är nått jag riktigt längtar till. Tänk....bara kan säga åt henne att gå in på sitt rum, när hon har gjort nått litet sattyg. UNDERBART!!!

För övrigt så är jag halvt sjukskriven till mitten av januari nästa år.
UVI:n har släppt ganska mycket. Har inte ont i njurarna längre och jag kissar INTE blod. En ganska positiv grej =)
Men jag äter fortfarande pencillin. Ett par dagar till bara.

Jo, 11-åringen har brytit ett revben. Fråga mej inte hur hon bar sig åt, men av är det. Lite vila så rätar det nog upp sig för henne också.
Annars leker livet ganska bra. Börjar bli lite less på alla kläder som vi har samlat på oss, som jag håller på att gå igenom. Men i slut endan kommer det att bli skit bra.

Nu ska jag dyka ner i en ny säck med kläder och tok rensa.

Kommentarer
Postat av: Ann

Jo jag mötte din man i hissen häromdagen ...han stod med ett lass saker och såg lite eh....trött ut?!?;)) Jaha här rensas det sa jag! "näe vi städar ur förrådet för att ha till sovrum muttrade han...fniss!

2008-11-07 @ 11:46:50
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0