snart så är sovrummet klart

Lite pyssel kvar bara. Ja...så ska ju golvet läggas också, men det tror jag kommer att bli klart ikväll faktiskt.

Annars då?
Jo, det är ganska hyfsta faktiskt. Krille åker nog snart. Antingen åker han i slutet på denna vecka, eller så åker han någongång nästa vecka. Vet inte riktigt. Det blev vist strul med nått.
Därför måste vi försöka att städa lite innan han åker så inte jag står här med all julstädning själv, för då tror jag att jag börjar grina!!

Tjejerna....ja.....inte så mycket att säga om dom. 11-åringen har precis åkt iväg på innebandy träningen och 15-åringen tror jag följde med eller åkte ner på går´n. 5-åringen ligger i sackosäcken och tittar på tv.

Det tråkiga är att jag har inget att skriva om. Men förhoppningsvis så klarnar väll det också.

Kommentarer
Postat av: det ska inte stå grannen utan lillasyster

Ja jäklar vad snyggt det blir!! jag blir ju avundsjuk.. kram kram neighbour

2008-11-20 @ 22:12:18
Postat av: Anonym

måste komma på en kaffe/eva

2008-11-21 @ 08:54:34
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0