Vart är min goda fe????

Hon skulle kunna svinga ett par varv med sitt spö, och sen så skulle rummen vara klart.
Men inte fan har jag någon god fe....snarare en Curella Devill...

Jag har varit och jobbat i kväll. Riktigt skönt måste jag säga. Problemet bara var att jag trodde att jag var ledig i morgon och tog i ganska bra med både rygg och själ, men det är jag inte!!! Som tur är jobbar jag kvällen i morgon också, men ryggen skänns ganska bra, så jag skulle nog inte ha tagit i så.

Förrådet håller på att bli ett nytt sovrum till mej och Krille. Det går faktiskt riktigt bra. Ska åka och köpa spackel och andra grejor i morgon på förmiddan, sen är det nog dax att fara på jobbet för mej.

Nu ska jag fika lite med 11-åringen och Krille.
Den lillstackarn har fortfarande ont i revbena. Jag fick ju åka in till Akuten sent i går kväll och hämta ut lite smärtstillande åt henne. Dr som var där tyckte att hon skulle vara hemma från skolan resten av veckan. Hon blev ju inte så super glad över det precis. Hon gillar ju skolan. Matchen i helgen kan hon ju också fet glömma. Det är nog det värsta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa 11åringen....eva

2008-11-09 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0