Barnvakt

I kväll har jag varit barnvakt åt kusinbarnet M. Hon har varit som en liten ängel hela kvällen.

Vad har jag gjort mera idag??
Jo, jag har varit till Birsta och köpt paket till 5-åringens bästa kompis O som ska ha kalas i morgon. Sen så har jag köpt ett par vita och ett par svarta fotbollsstrumpor som 11-åringen ska ha i morgon på innebandy matcherna. OK...hon fick en ny klubba också ; )  Hon blev skit glad.  Jaaa...hon behövde faktiskt en ny klubba. Hon har ju bar fått ärvt 15-åringens gamla avdanklade klubbor.

Nä, nu ska jag gå ner till min bigamifamilj igen och titta på fiskynglerna som jag och H har väntat på så förbaskat länge på. Äntligen har fisken spottat ut några.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Hoppas fiskynglerna var fina.. och levande :-)

2008-10-11 @ 22:27:57
Postat av: Anonym

ja förstå 11-åringen, jag var mellanbarn...dvs ÄRVA/eva

2008-10-12 @ 20:58:29
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0