Fortfarande besviken

Känner mej helt slut i kupan. Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra!?
Känns det något bättre??

NÄÄ!

Vi hade ju verkligen sett fram emot den 8:e. Det var ju dagen han skulle komma hem till.
Jag känner mej fortfarande välldigt arg, men förhoppningsvis går det väll över.
Nedräkning........den skiter jag i!!  Jag har inte den jävlaste aning när Krille tänker komma hem, och för tillfället så skiter jag i det också.

Nästa helg så börjar ju älgjakten. Som sagt var har ju jag pappas bil, och den vill han ha tillbaka. Öhh.....shit!! jag har 2 bilar i garaget som står som prydnader där inne.
SÅÅÅÅ...idag var jag till dyr Berners och köpte grejer till Passaten. Hämtade upp pappa och som tur var så erbjöd sig bästa grannen på denna jord..P på vån 4... att följa med och hjälpa pappa. Den andra bästa grannen..H  som är i lag med P tog hand om min 5-åring.
Inne i det skit kalla garaget bytte då pappsen och P generator rem, så nu kan man köra bilen =)
Vad gjorde jag då under tiden????
Jag hade på mig mina fina skinnhandskar och öppnade porten med fjärrkontrollen så dom fick lyse =))))
I morgon ska pappa och JAG byta tankremmar på bilen. Förhoppningsvis så kan vi få hyra smörjgropen på OKQ8. Jag tror att vi fixar det lite snabbt.

Annars här hemma???

Jo då, det rullar på. Man har ju huvudet uppåt och fötterna nedåt, så man ska väll inte klaga så.

Hade väll tänkt jobba imorgon igen. Jag ska jobba kvällspass i morgon. Det ska nog gå bra ; )

Kommentarer
Postat av: bgn

Du gör det fantastisk bra Jenny. Det märks att Lina och du är släkt för ni har då samma kämparanda. Och en sak har du ju lärt dig av detta: Du går inte bet som ensamstående heller, Men det sägs ju att den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.

2008-10-02 @ 08:12:22
Postat av: Lillan

Men tant! Hör av dig om du behöver grejor till bilen. Jag köper inte mina saker på Berners till min bil. Klart man har kontakter.

Älskar er!

2008-10-02 @ 08:34:05
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Ann

Vill Evelina åka till träningen på söndag så kan hon ju ramla upp över runt halv tio på söndagsmorgonen!

2008-10-02 @ 10:57:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Stenlungt! Kasta upp dottern du!Är föräldramöte udner tiden dom tränar..Jag suger åt mej infon:)

2008-10-02 @ 19:43:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: bempa

Hoppas att allt är bra hemma. saknar er :*

2008-10-05 @ 03:26:24
Postat av: Anonym

hoho...behöver din mailadd/eva

2008-10-05 @ 12:44:03
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad på min blogg=)

Lycka till!!!



Kram Mia

2008-10-05 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0