Ledig resten av veckan =)

Nu är jag ledig resten av veckan. Det är jäkligt skönt, måste jag medge.
Vad har jag gjort på min första lediga dag?
Öhhh....inte ett skit!

Jag tror att vi ska till Krilles " bästa " kompis W, och dricka lite kaffe. Det är nog lika bra att vi åker dit, annars så kommer jag och Ws fru H få höra att det har gått FLERA dagar innan dom fick träffas =))

Annars så står det inte så mycket i min "agenda".

Middag ska det väll bli, hoppas jag. Vet inte vad Krille tänker laga för kullinariskt. Det är bara vänta och se.

I går var 11 och 15-åringens gudmor L här och grattade 15-åringen. Hon fick en ny mobiltelefon av henne. Gissa om 15-åringen blev glad? Bortskämda lilla Paris Hilton!!

Nu tror jag att vila på soffan inte vore så dumt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dej!!hoppas ni har det bra hela familjen/eva

2008-10-23 @ 21:31:19
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0