Lek och Plask!!

Idag har jag varit åter på Lek och Plask. Skit tråkigt tycker jag att det är. Men jag plaskar som bara den =) Sen om det hjälper?!?!...det vete fan. Jag får ju så ont efteråt.
Sen bar det av till mamma som bjöd på lite kaffe.
Åter till byn och hämtade upp 15-åringen från skolan. 11-åringen följde med en kompis och skulle göra stan osäker.
Hem fort som bara den och lagade lite middag. Det blev stekt lax med en kall sås till och potatis. Skit gott faktiskt.
Sen var det bara på med kläderna igen, för då var de ju innebandyträning som gällde. Men nu är vi hemma =)))

15-åringen har suttit och tränat på körkortsfrågor till förarbeviset. Förhoppningsvis kanske hon kan få det där beviset innan jul!!! Men i så fall får hon ligga på lite. Hon är ju så förbaskat LAT.

Nä nu ska jag ta mej lite fika och sen så ska jag titta på lite tv, hade jag tänkt mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0