Tisdag och lite pyssel här hemma

Kvällen igår gick ju si sådär. Otroligt ont i ryggen, men min underbara kollega R som jag hade med mej, hjälpte mej hela tiden.
När jag kom hem så sov redan 5-åringen och 11-åringen. 15-åringen var på hockey. Hon kom hem strax efter mej.

Idag så har jag inte nått speciellt som jag måste göra, men jag ska nog ta och damsuga och torka lite golv. Det går ju ganska fort nu när det redan är städat i hela lägenheten. Kanske jag kan få lite hjälp av min 15-åring. Ryggen är ju inte riktigt bra som jag skulle vilja att den var. Lek och plask som jag går med på rehabiliteringen känns inte så jäkla bra för min rygg. Men jag går ju ändå. Kanske det blir bättre efter ett tag. Men jag får ju så in åt helvetes ont efteråt så jag tror att jag har riktiga näradöden upplevelser. Sen blir jag ju inte så glad heller när jag har så där ont.
Men jag ska försöka att ta det lite lugnt nu dom här dagarna, innan jag ska jobba igen. Med mycket vila brukar jag bli lite bättre i alla fall.


Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Jävla rygg! Hoppas ändå att lek och plask hjälper i längden:-) Kram grannen

2008-10-14 @ 21:07:53
Postat av: Ann

Ja det är så tragiskt att man fattar inte! Har förstått det som att ahn var en kille som var omtyckt också.Alltså inte något mobboffer som kan finna livet tungt att elva! Stackars föräldrar!Och stackars Emeliagumman!

2008-10-15 @ 05:17:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

SLUTA STÄDA...../eva

2008-10-15 @ 08:50:11
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0