Utmanad igen =)

Har du...
Förnekat förintelsen?
Nja...jag vet inte vad jag ska tro
Följt skilda världar? Jajjamen, men bara från början innan det började spåra ur
Sagt nej till ett samlag? Ja, det kan du ge dej på att jag har =))
Snott någons mobiltelefon? NÄ! Jag har en egen
Varit medvetslös? Jajjamen, men inte av alkohol =))
Hånglat med nån riktigt ful? NÄÄÄÄÄÄ!!!!!
Hånglat med fler än 50 personer? Det tror jag inte
Gjort nåt riktigt dumt? Ja, det har jag säkert gjort
Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja, har jag gjort nått dumt så lär jag ju ångra det också
Blivit full på ett släktkalas? Nä, inte asfull
Varit full i skolan? Aldrig
Blivit portad från en krog? Nä, men jag har fått en vakt att åka på charmkurs =))) 
Varit full på julafton? Ja
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja, jag jobbar innom vården då. 
Slagit sönder en tv? Nä, men ibland skulle jag vilja ; )
Önskat att du var det motsatta könet? Ja, ibland

Åkt ambulans? HEHEHEHE.....JAAAAAAAAA,
Gjort nåt riktigt olagligt? Det har jag säkert gjort. Är fortkörning riktigt olagligt??
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? HAHAHAHA....näää
Fått din mamma att gråta? Ja, det har fått
Blivit polisanmäld? Nä, aldrig någonsin....konstigt!?
Slagit ner någon? öhhh.....Ja!
Slagit någon blodig? HAHAHAHA...JA
Skämts över dina föräldrar? Nä, inte ens en enda gång
Skämts över din bästa kompis? Ja, det har nog hänt
Skämts över dig själv? Ja, flera gånger
Ätit från en papperskorg? NÄ!!!

Senaste personer som...
Sov i din säng: Min 5-åring
Såg dig gråta: Krille
Fick dig att gråta: Krille
Du delade en drink med: Grannfrun på 107:an
Du gick på bio med: Krille
Du gick på stan med: Krille
Skällde på dig: öhhh...jag vet faktiskt inte. Det är ju alltid jag som skäller =)
Skickade ett e-mail till dig: 11-åringens innebandy tränare

Har du någonsin ...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
JAAA!! flera gånger faktiskt
Bråkat med ditt husdjur: Det kan du ge dej på. Ludde!!! den jäkeln pissade på mig
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja, jag tror det

Varit i...
Usa: Nej
Norge:  Ja, varenda jäkla semester när jag var liten!!
Finland:  Jajjemen
Kina: 
Tyskland: Nä  

Extra grejer...
Tar du droger: Aldrig i hela mitt liv.
Vem hatar du verkligen: Hatar och hatar...gillar lite mindre skulle jag vilja kalla det.
Varit kär: Flera gånger
Kör du bil: Bil och bil...Passat kör jag om man vill kalla det en bil
Har du ett jobb: Jajjemen
Gillar du att ha folk omkring dig: Helst hela tiden
Är du ett hälsofreak: Öhh....NÄÄÄÄ
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ska vara Brad Pitt då
Är du ensam nu: Nä, det är jag aldrig. Har 5-åringen alldeles bredvid
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: En barnsång som 5-åringen brukar gå runt och sjunga. "Ruskig ruskig bandit, vågar sig inte hit........"
Vill du gifta dig: Jag är gift sedan 6år tillbaka
Vill du ha barn: Jag har 3 stycken. Jag tror att det får räcka faktiskt
Favorit...
Rum i huset:  köket
Typ av musik: All ätare
Parfym: just nu escada tror jag
Månad: December. Jag älskar julen

De senaste 48 timmarna, har du... vaknat, handlat, hämtat grannen med barn som kom från Luleå, ätit mm
Gråtit:
Köpt någonting: Ja, lite mjölk och sånt
Varit sjuk: Lite snorig är jag, och varit frusen i två dagar
Sjungit: varje dag
Sagt "Jag Älskar Dig": Jajjemen
Velat säga till några att du älskar dem: Det vet jag inte
Träffat någon ny: Nä!! Jag är ju gift ju!?
Saknat någon: Ja!!! KRILLE!!!!
Kramat någon: Barnen
Kysst någon: Nä
Haft sex: NÄ!!!!

Senaste...
Låt du hörde:
 I kiss the girl and i liked it
Film du såg: Jag kommer inte ihåg vad den hette
Drink du köpte:  Ja....kommer tyvärr inte ihåg den heller
Sak du stal: Var godis ur lösviktsskålarna när jag gick i skolan
Mat du åt: Kebabtallrik
Gången du åt en 7-Eleven korv: Jag har aldrig ätit på 7-eleven 

Fulaste kändisen: Han som är gift med Jennifer Lopez. Han är inte vacker!
Snyggaste kändisen: Antingen Mel Gibson eller Brad Pitt. Men jag tycker ju att Mr.Connery ser jäkligt bra ut för sin ålder.
Vad vill du bli: Lyx hustru
Planer för idag: Fika lite och hoppa i säng
Favoritdjur: Jag gillar ju hundar. Men mest då Grand danois
Favoritperson/er: Den är svår.........
Har du:
Digitalkamera? Ja, det har jag
Telefon på rummet? Vi har bärbar, så ibland är den i sovrummet
Könssjukdom? NÄ HAHAHAHA
Husdjur? Damråttor, gills dom?
Bra kompisar? JAAA
Tar du receptbelagda mediciner? Ja, det har jag.
Vem vill du fika med just nu? Familjen


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vad vi lär känna varandra!!!/eva

2008-10-06 @ 09:49:12
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Hm jag har en konkurrent! Brad Pitt är min! :-)

Kram grannen

2008-10-08 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0