UVI = skit!

Jag har minsann fått urinvägsinfektion!! Kissar ju rent blod nu, och förbannat ont i njurarna. Men...som tur är jobbar man ju på det sterila helvetet, så jag tog våran dr.
Dr skrev ut pencillin på en gång, och tittade på mej som jag var helt jävla dum i huvudet och sa:
- Blir du INTE BÄTTRE på 7 dagar, så MÅSTE du göra ett ultraljud på njurarna!!! Hur länge har du kissat blod då??
Som en god usk:a svarade jag:
- Nja.....inte så länge....kanske i 1 vecka....

Dr sa:
- Du är INTE klok!!! Nu äter du pencillinen som du ska och hoppar fan inte över en enda dag...OK!!!

Herrejävlar, tänkte jag. Är jag dödssjuk eller. Det är ju bara en liten UVI?!?

Så nu äter jag pencillin i alla fall. Den skall jag ta 2ggr om dagen, och Inte hoppa över en enda dag =))

Annars är det ganska lugnt på min lilla front. Jag ska jobba i morgon och sen är jag ledig tills på söndag.
Jo, jag ska ringa till min dr på vårdcentralen på onsdag, för ryggen.  Får se hur det blir där.

Nu ska jag ta och fika lite och sen så ska jag dyka ner i tempuren i ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

DIN STACKARE.. din kropp är ju för taskig med dig tycker jag. Tänkte komma förbi ida..men inte vete fan vart tiden tog vägen.. moi dyker upp i alla fall när ni minst anar det. Kram på dig

2008-10-28 @ 21:06:59
Postat av: Anonym

Usch, de där lät inte kul...



Kram Mia

2008-10-29 @ 07:40:44
Postat av: Anonym

behöver du HEMVÅRD???/eva

2008-10-29 @ 12:15:23
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

EH nu blir jag fundersam..länge sen du blogga.. eller egentligen förstår jag ju varför..Mannen är ju hemma och det är bra! Njut av han nu!!! Kram grannen

2008-11-04 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0