Ännu en slö dag

Jag måste nog ta och ändra min livsstil tror jag. Jag kan inte bara ligga på soffan och inte göra nånting!
Vad har jag gjort idag??
Öhhh...handlat och nu i kväll gick jag över till grannfrun och klippte sonen i huset. Ja...det är väll vad jag har gjort idag.
Jag har inte ens pratat med Krille idag. Han har ju inte ringt heller, så det har ju varit lite svårt att prata med honom då.

I morgon ska jag nog ha nått mer intressantare att blogga om. Inte för att jag vet vad de ska vara, men nått bättre än den här dagen kan ju inte vara svårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ÄR bra, att bara vara....ibland!!!!synd vi inte han prata ett ord i går...eva

2008-09-23 @ 10:09:27
URL: http://dagboken1
Postat av: Fruj

Åå, va roligt. En till blogg att följa varje dag, min kvällsläsning=)



Kram Mia

2008-09-23 @ 10:44:19
Postat av: grannen i 115

Du ibland måste man ha tråkigt för att uppskatta det som är kul! Kram grannen

2008-09-24 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0