BILJÄVEL!!!!

Vad är det för fel med häst och vagn????? Jag blir så jävla less.
Nu har jag 2 bilar i garaget och INGEN fungerar!! Plus att Krille kommer hem i Oktober. Hur bra är det på en skala 1-10??
Vad är felet på bilen då?? JO, generatorremmen gick av så bilen kokar och drar ur batteriet.
Tur att jag har mina kära grannar på vån 4. Jag tror nästan att jag flyttar in till dom istället. Dom blir ju inte av med mej i alla fall, så det är väll lika bra.
Vi hade precis bowlat med småtjejerna i Birsta, så jag skulle bara in till stan och hämta 15-åringen som var där och hade bowlat. Ja, då kokar bilen. In på shell macken vid Max och tänkte fylla på lite vatten, men surru....det var ju inte riktigt bara det problemet då. Tänkte att P och H hade kanske inte hunnit hem, så jag ringer till dom så kan jag lämna bilhelvetet och åka med dom hem. Men fick inte tag på dom. 15-åringen ringde då hem till dom och H svarade som tur var. Hon talade om att P skulle tvätta bilen just där, så vi väntade bara in honom.
P tyckte inte att jag skulle lämna bilen där utan att vi kunde ju bogsera hem eländet. Sagt och gjort....bilen är nu i garaget som en jävla fin prydnadsak!!

Hur känner jag mej just nu?  Jag är såååå matt och förbannad!!!

TACK ÅTER IGEN FÖR HJÄLPEN.  OM JAG HADE 1000000 SÅ SKULLE NI FÅ DEN (åtminstånde hälften) ;)

Krille! Är det nå fel och komma hem som du skulle, typ den 23 september??? NÄÄÄÄ!!  Ja du Krille pojken, du har det du gör när du kommer hem, för nu skiter jag i bilen. Jag tar mammas tills du kommer hem.

Nä, nu hoppar jag i sängen och drömmer att jag har häst och vagn, för dom blir det inge fel på i alla fall.
I morgon kommer mamma med sin bil, så jag kan skjutsa 11-åringen på match samt att 5-åringen ska på kalas.
Ja ja...vad är en bal på slottet

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

Jävla skitbilar! Ett otyg är vad dom är! Kostar pengar och luktar illa...

2008-09-13 @ 06:06:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0