Frostat av frysen...

har jag precis gjort. Jisses vad lång tid det tar. Men jag får ju älg kött på måndag och HELA frysen var igen isad. Men nu är den tom och avtinad. Undrar bara hur länge????  Den dörren åker ju upp lika ofta som kylskåps dörren. Men den åker inte igen lika fort. Tar 5-åringen en glass så tror hon att frysskåps dörren åker igen av sig själv?!  Men i och för sig så tror hon att ytter dörren också har sväng dörr. DÄRFÖR så har vi så mycket is i  frysen.
Annars har det inte hänt nått speciellt. Timrå IK spelar första elitserie matchen idag. 11-åringen och 15-åringen är där förstås. Dom tog bussen dit och skulle ta den hem igen. Bäst man håller tummarna för Timrå IK. Dom brukar ju få en kanon start och mycket skriverier i tidningen, att nu kommer TIK att få guld!!! men sen händer det laget nått. Jag vet inte vad, men nått hjärn släpp får dom. 

Jag har hämtat skjutsat grann fun till Alnö, där hon lämnade in sin bil. Men nu är den fixad i alla fall.

Nä, nu ska jag lämna ifrån mej datorn till 5-åringens kompis O. Hon är här och hälsar på mej. Min 5-åring sover redan i fotöljen, så hon är ju inge rolig, så lilla fröken O vill spela lite burkar påm  datorn, och jag lovade henne det.

Kommentarer
Postat av: Pia

Å gud vad härligt att få fylla frysen med kött !!

2008-09-19 @ 09:45:49
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: bempa

ohh älgkött. Jag skulle kunna döda för en cola stek, eller tacos, eller kötfärs biffar. Längtar efter er.

2008-09-19 @ 11:15:35
Postat av: grannen i 115

Träffa dina goa jäntor utanför timrås match igår.. Och 11 åringen fick man ju en kram av.. ALLTID..

Älgkött.. JA Du va gott!

Kram på dig

2008-09-19 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0