Funderingar

Ibland har jag massor med funderingar om både det ena och det andra. Kanske inte samma funderingar som Krille. Hans funderingar finns inte på denna jord =)
Tänk när han väckte mej mitt i natten. Detta var medans han jobbade som truckförare på Tunadal. Han hade kommit på lösningen hur man skulle kunna slita mindre på däcken på truckarna?! Detta MÅSTE han bara väcka mej för att tala om HUR man skulle göra. Gissa om jag var intresserad?? NOOOTTT!!! Jag sa att han skulle ringa till sin kompis Wibbe, för han var nog mer intresserad än vad jag var. =))))
Det är bara en av hans konstiga funderingar. Men det är lite för dom som jag älskar honom för ; )

Mina funderingar går mer ut på HUR jag ska kunna jobba mindre men ändå få mer pengar =)))  Än så länge har jag inte kommit på någon lösning hehehe.

Nä, nu ska jag fika lite med 5-åringen och sen bädda ner henne under ett täcke. Efter det så ska jag lata mej framför tv:n.
Det är något som jag är jäkligt duktig på!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

När du kommit på hur man "ska kunna jobba mindre men ändå få mer pengar" Hör av dig till mig då ;-)



Kram Mia

2008-09-26 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0