Hel dag i Härnösand

Idag har det verkligen varit heldag i Härnösand. 11-åringen har haft fotbollsmatch där precis hela dagen. Det gick faktiskt riktigt bra för båda lagen. Jag tror att H-sand vann 1 match av 4. Sista matchen stog 11-åringen målvakt, och hon gjorde det riktigt bra. Hon släppte bara in ett mål. Den matchen vann dom med 2-1. Vi for vid 9:30 och var hemma vid 17:00 tiden.
Blåste som bara den gjorde det. På förmiddagen var det kanon väder, men sen började det att blåsa bara mer och mer, så innan det var klart höll jag på att frysa ihjäl.
Väl hemma så somnade jag så fin på soffan. Jag trodde att jag skulle bli piggare, men det sket sig rejält. Blev ju bara tröttare!

Nu ska jag ta och titta på tv:n en liten stund, och sen ska jag nog hoppa i sängen tror jag. Det är ju en ny vecka i morgon.

Jo, jag pratade med Krille idag. Han hade blivit rånad!!!!  Det hade gått ganska bra. Han blev av med lite pengar och telefon. Inget annat. Han hade en otrolig tur. Han hade ju kunnat bli ihjäl slagen eller skjuten. Men nu gick det ju bra.... Lillvännen min =)
Nu är det 17 dagar kvar tills han kommer hem. Jisses vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Finns väl ingen som kan slå ihjäl honom. Han ser ju ut som en hundvalp. Honom klappar man på huvudet och ger en puss på kinden.

2008-09-21 @ 23:55:00
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Ann

Nämen fy så otäckt!

Usch! Nä nu får han sluta åka dit ....farligt plejs ju!

Skönt du vet när han komemr ehm nu....

Då kan man ju iallafall räkna ner:))Eller man o man..ja inte jag men du menar jag..

2008-09-22 @ 06:00:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Hahahaha ja du man kan undra...helt galen sjukt film men ändå så man måste titta:)))

2008-09-22 @ 13:29:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

EH rånad? Jävlar.. fan va OTÄCKT! Ge han 70 miljoner kramar då han kommer hem om 17 dagar!

2008-09-22 @ 20:03:45
Postat av: Anonym

usch, de va INGET kul, de ä HÅRT i Rysland..tur att de inte blev bara pengar o tele han blev av med/eva

2008-09-23 @ 10:11:44
URL: http://dagboken1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0