Jag har bloggtorka!!!!

Nu har det ju gått 2 dagar sedan jag bloggade och jag har fortfarande inget att blogga om!! Vart sitter problemet?!?!

KRILLE!! DET HÄNDER INGET MED MITT LIV!!!!!!!!

Visst vännen har du hört det förut?? men nu är det riktigt tråkigt vill jag lova.

Jag hinner ju inget. Jag skulle vilja göra nått, men vet inte vad. Kanske lite svårt att hitta på nått, när man inte ens vet vad man vill göra =) Jag tycker mest att jag sitter och räkna ner dagarna, men det tar en jävla tid det med. 
I morgon ska man jobba....hurra!!! eller hur!!!  Jag tror att jag har kommit in i en depressiv period i mitt liv. Folk säger att livet brukar vara svart eller vitt. Mitt liv är just nu jävligt svart! 
Nä, en rejäl fylla skulle man nog ha haft ;) hahahaha
Jaja....hopp i säng med mej nu, jag ska ju upp kl 5:00

Jo, apropå nedräkning...14dagar kvar =)))

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag känner igen mig i din blogg idag. Jag känner typ detsamma. Var tog allt det roliga vägen?

Jag utmanar dig i min blogg idag.

Nu ska jag fortsätta mysa med Mojjo o soffan, dagis är stängt i 2 dagar.

2008-09-25 @ 07:23:43
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: bempa

hahaha när jag kommer hem kan vi ta en rejäl fylla;) Det är samma här allt är bara skit. Rånad (jävla ryssar)maskinerna passar inte (jävla Metso.Annars är allt bra.Älskar dej puss puss

2008-09-25 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0