Jag har lata ungar

Hur svårt kan det va och stoppa i diskmaskinen?? eller dra av med damsugaren?? eller stoppa i en tvättmaskin??

Detta tjatar jag om varenda jäkla dag med 15-åringen och 11-åringen. Men det verkar inte gå in i huvudet på dom.
Man undrar ju vad man har gjort för fel. Sen tror dom att som ska få göra olika aktiviteter, som hockey eller annat.
HAHAHAHAHAHA....GLÖM!!!!!
Kan man inte hjälpa till här hemma, så blir det stopp med vänligheten från min sida också.

Ja, nog med dom. Själv har jag nu jobbat 2 dagar, och det har faktiskt varit lugnt på avdelningen. Riktigt skönt faktiskt.

Herre gud!!! nu ska 15-åringen ringa körskolan och anmäla sig så hon får ta förarbevis på klass 1 moped.
Problemet är att hon är LIVRÄDD för att prata i telefon. Hon SMS:ar bara. Nu måste hon prata!!! Jag sa att hon skulle låta trevlig, för det brukar hon inte göra. Hon låter som man stör henne i världens viktigaste skönhetssömn. Hon låter helt enkelt SKIT LESS!!!

Nu ska jag hämta 5-åringen på dagis. Henne lämnade jag på dagis i går kl 9.00 och grannen hämtade henne och hos dom sov hon över, samt att dom lämnade henne på dagis idag.
Sen så är det bara för mej att fortsätta plocka undan här hemma, för som det verkar så gör ju ingen annan det.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

JO det är ju vi som skämt bort dem!

Jag fick ett bryt för några veckor sedan. de sitter i godan ro vid dessa jäkla datorer.. jag/vi mammor kommer hem trött från jobbet, diska, laga mat, serva dem.

SÅ MINA har fått två diskdagar var... FAN va bra det funkar och mer tid får jag att städa och tvätta och dona...hänga tvätt mm. Tänkte först göra en hel lista men tänkte börjar med disken... det funkar.. kramen B

2008-09-17 @ 21:15:52
Postat av: Anonym

JA VARFÖR DROG MAN PÅ SIG....FÖRST GUBBE KATT,SEN HUND O SEN ONGAN/EVA

2008-09-18 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0