Jag har tappat ett band till bensintanken?!

Det är bara så typiskt att det ska hända just nu när inte Krille är hemma. Men jag har ju inte nått större val....det är nog bara att kasta mej under bilen. Måste kolla vart man får tag på det där bandet bara, och kolla vad det kostar.

Idag började 11-åringens innebandy, men hon for inte. Hon ville börja till veckan i stället, och det kan hon väll få göra.
Älgjägarn min kommer väll hem idag också. Hon vill säkert ta en låååååååååång dusch, kan jag tänka mej.

Igår eftermiddag åkte jag och 5-åringen till Huddikmarknaden med grannarna på vån 4. En fin marknad tyckte jag, men det var hemskt mycket strumpor. När vi åkte hem så stannade vi till på MAX. Kanon gott!!!

Nä, nu ska jag ta och klä på mej lite kläder och sen så.... vet jag inget mer.


Kommentarer
Postat av: Ann

Men tusan! Nu glömde jag ju fråga lilla älgjägaren hur det varit då hon var upp och fråga efter maskeringstejp (som jag tyvärr inte hade)

Dumma mej!

2008-09-08 @ 05:54:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Pia

God morgon på dig i dag!!

2008-09-08 @ 07:54:56
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Ann

Aha skönt att höra hon hade haft det bra! Tufft att göra så i den åldern!Gick det bra med maskeringen? Eller fick ni inta tag i någon?

Har inte ringt ännu...ska gruva mej en stund först! Men hör du ett sabla liv så är det nog jag i telefon med honom...Han gör mej så arg!

2008-09-08 @ 09:57:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0