Jag vet inte!

Är jag så himla farlig så att man blir rädd för mej??? Är jag så farlig så att man måste ljuga för mej??? Tydligen!!

Idag har jag verkligen fått plocka glasskärvor efter Krille.
Varför???
Jo, han kommer inte hem nu heller. Hur ska jag kunna tala om det för 5-åringen?? Vi som har räknat ner varje dag på fingrarna. Hur förklarar man att igår var det bara 9 fingrar kvar tills pappa kommer hem, men i dag är det 24 fingrar kvar tills pappa kommer hem!?!?

11-åringen bara grinade här i kväll och 15-åringen är JÄTTE BESVIKEN! Han kommer inte hem till hennes 15-års dag heller! Han var inte hemma när hon konfirmerades, och lovade så STORT att vara hemma till hennes födelsedag. Men serru, det skiter han i. Han stannar hellre kvar och jobbar ett par veckor till!?

Jag har varit såååå förbannad i dag att jag har blött näsblod. Jag förstörde en tröja med allt blod, men tur var ju att det forsade ut, annars har jag fått en hjärnblödning.
Jag har aldrig i hela mitt liv blött så in i nordens med näsblod någongång.

ja ja....nog om skitstöveln. Nu ska jag ta och lägga mej och se om jag kan sova lite.


Kommentarer
Postat av: Lillan

KRAMAR

2008-09-30 @ 08:29:08
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Hej J, du vännen, hör att du inte har så lätt nu. Jag finns alltid för mina vänner om man behöver mig! Då tar jag mig tid det lovar jag! Det är bara att ringa eller komma förbi!

Stor kramen från B

2008-10-01 @ 23:17:58
Postat av: Anonym

ja FÖRSTÅR, de är INTE bra med dessa utomlandsjobb, man vet att man ska inte veta nått,hemresor mm, men man är funtad att man "räknar" ner...o då bli det jobbigare för ungarna, att motivera,VARFÖR dom inte kommer hem, o vi är kvinns, behöver planera.../eva

2008-10-05 @ 12:47:54
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0