Jisses vad jag ÄLSKAR Krilles lön =))))

Idag har jag varit och handlat och fyllt både kylskåp och frys. Det var så tomt i dom så jag såg när råttorna tog sitt pick och pack och flyttade.
Jag har även skjutsat 15-åringen till bussen. Hon hann med den med nöd och näppe. Hon tror verkligen att hennes riktiga namn är " Paris Hilton". Bussen började att åka...tror ni att hon började att springa???? Nej då, inte Paris Hilton....hon vinkade lite med handen, stannade bussen och klev på. Varför ska man gå till berget, när berget kan gå till mej??? Ja...hon hann ju i alla fall med =)) Så henne ser jag inte förrens på söndag.
Jo, hon var ju och "körde upp" för EU-moppe idag. Jag stannade och kollade hur det gick. Jag var nära att fråga körläraren om dom hade satt på moppen några kraschpuckar. Men det gick ju hur galant som helst. Läraren tyckte att hon var riktigt duktig på att köra. Jag tror faktiskt att hon har "tjyvkört" förut. Det gick lixom alldeles för bra för att aldrig ha kört moppe förut. Själv så menade hon på att han har ju faktiskt kört minimotorcykel?! Som om det skulle vara lika dant som moppe???

Sen var vi till Birsta och hjälpte grannfrun på 107:an att hitta kläder till begravningen dom ska på. Grannfruns pappa har sorgligt nog gått vidare till en bättre plats.
Men efter 3 timmar så hade alla kläder att ha på sig.
Själv så köpte jag bara 3 tröjor till 5-åringen ( hon har dåligt med tröjor ) och sen så hittade jag HelloKitty mössa och HelloKitty handskar. Dom tog jag och slog till på ; ) 5-åringen är alldeles galen i denna Hello Kitty.
5-åringen ville köpa ett par handskar till sin kompis O också, så det gjorde vi.

Som vanligt har jag full kontroll över min nedräkning. Nu är det 12 dagar kvar, och denna fredag är över.

I morgon ska jag skjutsa 11-åringen och grannfruns 11-åring till Tyndreö. Där ska dom ha övernattning med fotbollslaget. Det är avslutningen på denna säsong. Sen har vi semester från fotbollen, men tar nya tag med innebandyn i stället.

Ja ja..nu ska jag titta en liten stund på dumburken, och sen så ska jag nog hoppa i säng om jag ska orka upp i tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hello! prata nyss med en 11 åring, dom verka må bra...i morse va jag,( efter en blöt kväll i går) o putsa, (fotbolls)fönster..../eva

2008-09-27 @ 18:12:13
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

tro dej...............du behövere en REJÄL..fylla!!!/eva

2008-09-28 @ 15:49:46
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Eh den var bra med råttorna..hehe..

Tack för lån av grejjor till framtidsdagen ida..är helt slut.. OCH Tack för titten igår kväll och tack för du hjälpte M..han har det mkt bättre med foten idag. Kram och hej grannen 115

2008-09-28 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0