Jisses vilken lördag =)

Ja, nu är man äntligen hemma för att skynda sig att sova för i morgon är det FOTBOLLSMATCH!!! hehehehe
Dagens match slutade med vinst. 2-0 till oss och 11-åringen gjorde ett mål. Gissa om hon blev glad =)
Efter fotbollen så bar det iväg på kalas. Alltid lika trevligt.
Sen ilfart till Fränsta med 15-åringen. Och nu är jag hemma.

Ja det var min lördag =)

Sova kanske inte är så lätt, för grannen under mej har fest, så jag hör varenda låt, varje bas slag och inte viskar dom heller.
Tänk vad döv man blir med lite alkohol i kroppen. Man ska alltid skrika när man pratar. VARFÖR???

Nu är det bäst att jag vilar ögonlocken en liten stund i alla fall, för kl 10 i morgon ska vi vara på eon arenan och samla oss för avfärd till Härnösand.

Godnatt gott folk.

( nu spelas det ZZ-TOP hos grannen under, ifall ni undrar )

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Aha var det där det var party! Vi hörde det men visste inte var! Vi trodde det var du som slog klackarna i taket då Krille var på rymmen;)) Nä..skojjar! Vi hörde det kom längre ner ifårn:)

2008-09-21 @ 06:24:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: EA

shit... du gick inte ner med en pringlers hatt å fråga om dom hade fest ;) hahah

du hade ju kunna vare mä du oxå om inte evve hade haft match;)

2008-09-21 @ 12:25:36
Postat av: Anonym

zz-top ä BRA...har spelat mycket luftgitarr,(i ungdomen) "med dom", eftersom jag har så jäkla tråkit,RING om du hör nån granne ha fest,kan ja slinka dit/partypinglaneva

2008-09-21 @ 16:11:00
URL: http://dagboken1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0