Krille är tillbaka i Ryssland efter Korea resan.

Idag fick jag ett glatt telefonsamtal på mobilen. DET VAR KRILLE!!!!
Jag trodde inte att han skulle komma hem idag utan i morgon. Men ingen blev gladare än jag när jag hörde hans röst.
Jag vet ju i ock för sig inte hur dom har haft det i Korea, men det lär jag nog få höra i morgon när han ringer =)

Ja..igår blev det en tidig kväll för fru Bempa. Jag somnade kl 17:45 och vaknade 8:30 i morse!!! Jag tror jag var lite trött =))
Hur som helst så var jag och jobbade igår. Det blev som det blev.
Fullbelagd avdelning, en undersköterska kort ( fick inte in någon heller) och 8 helhjälp. KUL!!
Det kändes i ryggen kan jag lova. Men men ...vad är väll en bal på slottet?

Det var gårdagen det.

Idag så sticker 14-åringen på älgjakt. Hon kommer hem på söndag. Förhoppningsvis så kommer dom hem med lite kött då=) Det sitter aldrig fel. Frysen ser lite tom ut, tycker jag.

Nä, nu ska det bli kaffe tror jag, och sen så måste jag göra lite mat åt dom 2 barnen jag har kvar hemma.
Sen har jag inte en aning vad jag ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad gör han i Ryssland och Korea ?

2008-09-02 @ 18:43:41
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Ann

Du är den sanna undersköterskan du!

Är det inte grannar med öronproblem elelr barn som råkat ut för olyckor så ör det grannar som behöver droger:))TACK för alvedonen!

2008-09-02 @ 21:53:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Ja vad är en bal på slottet igentligen :-)

2008-09-06 @ 22:05:22
Postat av: Camilla

Hallon!



Nu när Du får hem lite älgkött så har jag ett recept på min blogg på älggryta som jag tycker att Du kan prova...



Ha det gott!

2008-09-08 @ 13:17:22
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0