Kvällen blev....

som vanligt faktiskt. Ingenting hände. Nu börjar jag bli riktigt uttråkad. Jaja...ganska skönt med en lugn kväll också. Typ som alla andra kvällar. Man kanske ska ta och skaffa sig ett liv?!
I och för sig så hade  jag nog inte orkat göra så mycket heller. Jag är ju så trött endå.
var över en stund till grannfrun på 107:an och drack kaffe med henne. Och nu har jag stora funderingar på att hoppa upp på tempurmadrassen faktiskt. Jag tänkte bara vänta in 15-åringen. Hon och boyfrienden är ute på byn.
Dom andra 2 sover på lilla örat.

Godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: bempa

Hoppas att du sover skönt på tempurmadrassen;) Sj har man det inte så illa i den hårda bäddsoffan med en djup skarv i mitten. saknar er

2008-09-14 @ 04:23:31
Postat av: Ann

Stenlugnt ...har man bara hemma så fixar allt sej:)

Du på onsdag så ska dom prova ut overaller på träningen...avgiften i år är 750 kronor då ingår overall och väska..men för er som har två blir det billigare för den ena...men nu minns jag inte hur det var..Haha!

2008-09-14 @ 19:47:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0