Lördag igen

Igår kväll skrev jag ett inlägg, men det raderades ut innan jag hann publisera den. Jävlar vad less jag blev!!!
Jag sket i allt och tittade på tv i stället.
Nu väntar vi in att klockan ska gå och att 5-åringen ska sluta och gnälla. Vi ska nämnligen på FOTBOLLSMATCH!!!

Efter matchen så blir det birsta och handla födelsedags presenter till Jonnasnyggis och Inadenfina.

Herre jisses vad åren går fort. Jag kommer ihåg när jag gick och bar Jonna en hel natt, för hon hade falsk krupp och bar grinade. Då var hon inte gammal. Nu fyller hon 14år.

Ja ja...nu ska jag gå och styra upp 5-åringen lite grann, Hon liksom tror att det är hon som bestämmer här hemma, och det måste jag försöka få ur henne. För här är det JAG som bestämmer!!! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst ä de KONSTIGT att "dom" andra i familjen...inte FÖSTÅR vem som är kungen...ha en bra kväll/eva

2008-09-20 @ 20:33:35
URL: http://dagboken1
Postat av: EA

tack för att du skjutsa mej mammi :)<3

2008-09-20 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0