Måndagen är över

Idag har jag sorterat 5-åringens leksaker. Det blev 1½ sopsäck som ska kastas. Jag har nog kunnat kastat mer ändå, men jag får ta det när hennes rum blir klart......om det blir klart någongång.....
Jag hade tänkt att Krille skulle ta och fixa hennes rum när han kommer hem. Det får bli hans projekt den månaden han är hemma ;)

En liten glad överaskning, vännen =) Se det som en hobby =))

Samtidigt som jag har röjt hennes leksaker så har jag tvättat och druckit kaffe med grannen på vån 4. Ja...H kom upp och drack kaffe med mej här hemma.
Sen bar det iväg till ICA supermarket. 11-åringen har ju KM i friidrott i morgon och då så är det matsäck som gäller. Som vanligt har man ju inget hemma, så en handling var ju på sin plats.
Direkt efter handlingen bar det av till Laggarberg till lilla mamsen. Hon ville ju ha bärplockarna som låg i bilen. Hon skulle ju visst låna ut dom till min faster i morgon.
Sagt och gjort...men nu är vi hemma och nästan alla ligger till sängs, förutom min lilla nyfikna 15-åring som sitter bredvid mej med näsan vid tangentbordet. =)


pappa jag vill bara säga att nu missa du din chans att se mitt rum väl städat xD / Emelia


Kommentarer
Postat av: emelia

svar från min blogg: jaa stackarn jag skrek verkligen oxå sen bah oj förlåt emelie =)

2008-09-16 @ 21:36:56
URL: http://jevb.blogg.se/
Postat av: Anonym

när "dom" jobba borta...tro dom ibland ATT familjen driver hotell,MEN sååå ä de inte/eva

2008-09-18 @ 11:13:26
URL: http://dagboken1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0