Match och kalas

Jaha, då har dagen sprungit förbi mej igen. 11-åringen har haft fotbollsmatch i Söråker, så vi för hemmifrån i tid. Vi var där 10.20 och dom skulle ha samling kl 10.40. Matchen var slut 12.20. Hem fort som fan och släppte av fotbollspelaren och kastade in dom andra två i bilen. Sen var det barnenshus och födelsedags present som gällde. Kl.13.00 släppte jag av 5-åringen på kalas.
Nu har jag precis kommit hem efter att jag har hämtat hem 5-åringen från kalaset. Nu är jag skit trött igen. Känns som jag är kroniskt trött. Jätte tråkigt!

Jag skulle vilja göra så mycket, men orken finns inte. Jag hamnar framför tv:n och där somnar jag. Sen så är jag fortfarande matt för bilen. Men men....jag har ju fått lånat mammas lilla gocart. Tur är väll det. Skulle jag bli utan bil, då raserar nog hela min vardag.

Jaja..nu får jag väll se vad kvällen har att erbjuda.....

Kommentarer
Postat av: eva

KÄMPA PÅ KVINNA....KÄMPA PÅ!!!!/eva

2008-09-13 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0