Nu börjar innebandyn =)

Idag har man gjort ett pass igen på jobbet =) Varför är det alltid jag som får dom tungaste??????
Men det gick faktiskt ganska bra endå. Jag fick hjälp av min kolega L, och det var nog en jävla tur.

Kl. 18:00 börjar 11-åringens innebandy träning, och jag tror att hon tycker att det ska bli roligt att göra nått annat än bara fotbollen. Själv tycker jag att innebandyn är MYCKET roligare faktiskt. Det kan ju bero på att dom reglerna kan jag ju efter att 14-åringen har spelat i ett par år.
Jag tror att vi tar med en extra klubba till 5-åringen. Hon tycker också att innebandyn är roligare. Det är lite mer småsyskon som är med och "kollar", än vad det är på fotbollen.

Nu ÄNTLIGEN!!!! har jag fått ett datum som Krille kommer hem. Jag fick både datum OCH tid som han är hemma här.

Jag tror att du blev lite rädd faktiskt, Krille. Åtminstånde fick du liiite näradöden upplevelse.

Nä, nu ska jag ta och leta i frysen efter lite middag, så 11-åringen får äta i tid så hon slipper mjälltugg.

Kommentarer
Postat av: grannen i 115

Du får de tungaste passen för att du är snällast!!!!!!!! :-)

2008-09-10 @ 20:57:03
Postat av: Ann

HAHAHAH! Funderade mest på om dammsugaren låter så jävligt:))

2008-09-11 @ 11:53:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: eva

ja förstå dej,med för lite små, i fotbollen, hade de samma med älsta....gå de bra på jobbet??!!ha de!eva

2008-09-11 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0