Ny vecka och en sjuk 15-åring

Idag väckte 15-åringen mej och talade om att hon hade feber. Stanna hemma då, sa jag och vände mej om i sängen.
Glömde helt bort att JAG måste ju ringa skolan och sjukanmäla henne. Jaja...;) Jag har ju sagt till dom flesta att jag leder av alzheimer (medium).
Men jag har sovit så förbaskat illa i natt. Ryggen har värkt och jag somnade inte förrens efter 5 i morse. Kanske därför som jag vände på mej i sängen. 5-åringen skulle ju på dagis idag, men det blev inget av med de! Jag kom inte upp ur sängen.
Känner på mej att denna dag kommer inte att bli så himla rolig. Jag är VÄLDIGT lättretlig. Jag vet att jag blir det när ryggen värker.

Nu har jag stora funderingar om jag ska ta och hoppa i ett varmt bad. Det brukar lindra en stund.

Kommentarer
Postat av: lavisa

Bli medlem på gratismakeup och få hem gratis smink i brevlådan!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=86058

2008-09-15 @ 14:13:29
URL: http://lavisaa.blogg.se/
Postat av: grannen i 115

Ojoj oj oj du får sälja den dära skitryggen!! Kram grannen i 115

2008-09-17 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0