En ynkla semesterdag

Idag har 5-åringen ledigt från dagis eftersom personalen på dagiset har planeringsdag. Inga vikarier så barnen måste vara hemma. Så då blev det semester idag =) Jag kan ju inte klaga.
Har även pratat med Krille idag. Jag har längtat efter detta samtal faktiskt. När jag pratar med honom så är det lite som barnprogrammet "Från A till Ö" över det hela =) Vi pratar genom ett program på datorn som heter Skype. Där både pratar man och samtidigt så ser vi varandra genom web kameran.=) Ja....liiite Hedvig över det hela ;)

Annars idag har vi inte bestämt någonting. Måste kanske hitta på nått, men vet inte vad bara.
Kanske det blir inhandling av vissa grejor, men vi får se.

Vädret idag är inte mycket att skryta över. Molnit med liiite solglimtar. Jag ser även ett stort grått moln som hänger över oss. Det är nog bara frågan om NÄR det börjar regna. Jag blir så less på detta pissande uppifrån. Vad är det för fel på lite värme och sol?!?!

Jaja..ingen ide att klaga. Det bli ju inte bättre av det, har jag märkt.
Men ibland är det så skönt att få klaga lite =).

Kommentarer
Postat av: Ann

Jepps då ahde vi slutat!

Hahaha ja det är lustigt vad många lärare vi båda haft!

2008-09-05 @ 15:26:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0