Utmaning =)

* Svara på alla frågor

* Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din.

* Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen


Vilken mat äter du oftast?

Det är nog potatis och kött.

När du är på kalas, är du den som sitter eller är du den som hjälper till att plocka av?

Jag hjälper till att plocka av.

Var sitter du helst och bloggar?

Jag sitter gärna och helst i fotöljen framför tv:n

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Det är nog bröllopsresan till Alanya i Turkiet.

Vilken tv kanal tittar du mest på?

Jag tror att det är 3:an eller 5:an faktiskt. Kan bli tv4 fakta emellanåt.

Dessa utmanar jag:
Lillanslilla
Joy71
Dagboken1
FruJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

-Älskar asiatisk mat, ej rå fisk-beror på vicken fest,men hjälper gärna till-vart som helst,framför datorn-helt KLART usa, LAS VEGAS-trycker lite runt..stannar på engelskadeckare,och verklighetsbaserade saker...lite kul med uttagningen av idol....ibland/eva

2008-09-25 @ 13:34:48
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kuligt med lite utmaning, de va första gången=)



Kram Mia

2008-09-25 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0