Varför blir det aldrig som man tänkt??

jag har varti SÅ arg idag. Igentligen helt i onödan, men va fan... Denna ryss... Jag vet ju inte NÄR han kommer hem, och det gör mej tokig! Flygbolag som går i konkurs så biljetter är ogiltiga. Så nu vet han inte när han kommer hem. JÄTTE KUL!!
Först så skulle han komma hem den 23:e September, sen blev det förskjutet i ett par veckor. Ja då skulle han komma hem den 8:e Oktober, men nu vet han inte när han kommer hem, och det är just det jag blir så förbannad på.
Jag vill ju ha klara besked, och blir riktig snortokig när jag inte kan få det.
Men nu är det som det är.....

Idag har jag skjutsat mamma till byn så hon fick lämna in keno´t. Mycket viktit i fall hon skulle vinna lite pengar.
Sen hem och hämta 15-åringens boyfriend samt en hög med ungar. In till stan på tågstationen med honom. Vinkade av han där, sen järnet hem för att börja laga lite middag.
Det blev fiskpinnar idag.
Jag har lilla fröken O här också. P och H är ute och åker lite MC innan dom måste ställa av dom innan vintern, Det börjar bli så förbannat kallt nu, så det är nog inte så kul att åka.

Nä, nu ska jag ta och dricka lite kaffe för mej själv i köket och lösa lite korsord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de gå aldrig ha riktiga tider....när gubbsen är ute på resor...dom kommer nä dom kommer!!!eva

2008-09-14 @ 20:56:24
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-09-14 @ 21:22:30
Postat av: grannen i 115

MEN lilla gumsan då!! Karlar eller ryssar eller vad fan man ska skälla på...

Ja kallt med mc nu.. jävlar tänkte åka idag men det blev inte..plocka svamp istället :-) Tack för penselborsten? Tupperwere..den var ju av plast? Vi skulle ha den till svampen.. MEN det gick skitbra ändå! kram så hörs vi

2008-09-14 @ 23:16:17
Postat av: Ann

God morgon sköna frun!

nämen nu får han ta och skärpa till sej....Eller han o han...flygbolaget då kanske?Nämen fattar frustationen du känner...Fy!Är det något så vet du...typ 20 trappsteg upp..även om det så bara är remouladsås eller en axel..

2008-09-15 @ 04:53:15
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Pia

God morgon!

Jobbigt att bara vänta och vänta

2008-09-15 @ 07:21:12
URL: http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0