Funkar tangenterna i Ryssland?????

Idag blev man inte så lånvarig på jobbet. Fick åka hem och hämta 5-åringen som inte var nå kry. Men det blev bättre framåt kvällen. Vi får se i morgon hur hon mår.

Har vait ner till grannarna på vån4 och druckit lite kaffe, men surru då kom grannen bredvid på vån4 och bjöd på en irich coffie. Det var inte dumt!! Vilka grannar man har<3
 
Mina sömnlösa nätter fortsätter!! Jag tror att jag har sovit ca 2-2½ timme på 3 dygn. INTE BRA!!! Jag är så himla trött i kroppen, och i huvudet så jag tror att jag snart börjar grina. 
Jag vet inte vad som är problemet.

Annars är det riktig lugnt på hemma fronten.

Krille! Har du fel på tangentbordet?? Du kan väll skriva en liten rad antingen här eller i FB!


Kommentarer
Postat av: Bempa

ähh trevligt med irish. I dag är det snöstorm med betoning på storm,temp på -15 gör det inte varmare.

Hoppas att du sover när jag skriver detta. sakanar er otroligt mycke. puss puss

2009-01-15 @ 03:40:37
Postat av: Lillan

Säg till om du behöver barnvakt åt tilde nån dag. Ställer gärna upp.

2009-01-15 @ 08:25:22
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Bempa

funkar inte tangenterna i sverige <3

2009-01-18 @ 04:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0