Skönviksbacken

I kväll har jag varit och gjort mitt första pass i backen. Jag måste säga att det gick gallant. Jag tror inte att jag gjorde så många fel i alla fall. Hamburgarna var ju det minsta problemet, det var ju värre med den där jäkla kassaapparaten!!
Men jag ska ju vara där två dagar till, så jag kanske lär mej dessa förbannade priser.

5-åringens arm efter vaccinationen igår är ganska rött och svullet. Vi får se hur det ser ut i morgon, annars får jag ringa ner och höra med vårdcentralen om det verkligen ska se ut så där. I och för sig så sa distriktaren att det kunde bli lite rött.
Ja ja....vi får se i morgon.

Jag har ju fortfarande svårt att sova på nätterna. Börjar bli jävligt less på vakna nätter!! Jag somnade 6:00 imorse. Hur bra är det på en skala mellan 1-10???

Men annars är allt lugnt och sansat här hemma. Ska väll ta och röja upp lite innan söndag, då vi har 12-års kalas här hemma. Man kanske skulle passa på att göra sånt på nätterna när man licks är vaken.

Nu har jag tittat klart på "Ice truckers". Ett program som jag inte trodde att jag skulle fastna för, men ett måste att följa dessa lastbilschaufförer som kör skittunga last på 1m tjock is. Mycket farligt arbete!!

Nu ska jag sätta mej framför tv:n ett tag till och förhoppningsvis så blir jag trött och kan somna.

Älskar dej vännen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va INTE av feghet, utan snålhet....kommer säkert ÅNGRA mej....eva

2009-01-09 @ 22:24:37
Postat av: Anonym

ice truckers=såld ja oså/eva

2009-01-09 @ 22:26:36
Postat av: Camilla

Hallå J!



Vi ses snart i "backen"... Jag gjorde några felslag första gången jag med men man lär sig snart... Gör det sakta och försök att räkna ihop godiset så att Du inte slår in ett och ett för då blir kassakvittot vid utslagningen när man räknar lååång kan jag lova... :-D





PS! Hittade Du något på Birsta idag...?

Ha det gott!

2009-01-09 @ 23:36:40
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0