Stressig morgon

Jag började morgonen med att stänga av väckarklockan. Jag skulle vara i backen kl 10:00, men vaknade 9:45. Det blev jäkligt stressigt måste jag medge. Men 10:20 var vi ( jag och 11-åringen) i backen i alla fall. Jäkligt mycket folk idag, måste jag säga. Man kan då inte se att det är någom lågkonjuktur som ungdomarna handlar =))

Nu är det väll bara att sätta igång med städningen eftersom 11-åringen blir 12-åring imorgon. Jag vill inte hålla på att städa imorgon. Då vill jag ha allt klart.

Krille! Hoppas att ni får till internet snart. 5-åringen börjar bli lite otålig. Det gick inte lika smärtfritt den här gången.


Kommentarer
Postat av: grannen i 115

FY FAN VA DUKTIG DU VA!!! moi jätteimpad..för det var jävligt mycket folk där och du med kassaapparaten..massor med olika priser att hålla koll på hur mycket ska de ha igen.. ropa ut med stark röst NUMMER 81!!!!!!Snabbt iväg till grillen och fixa en hamburgetallrik.. ja du gumsan :-) BRA jobbat!

2009-01-10 @ 21:54:45
Postat av: Camilla

Hallå!



Din kollega L för dagen sms:ade till mig 10:15 och undrade hur man kom in...



Jag och min kompis P har inte heller fått någon nyckel än... men det kanske kommer...



Hoppas att Du hann att städa tills kalaset i morgon...



Ha det gott!

2009-01-10 @ 22:10:46
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman nu funkar internet för sunden iaf. Saknar er <3 visst är ja cool som kan göra hjärtan <3<3<3<3 (har nyss hittat < knappen). älskar er

2009-01-11 @ 02:09:46
Postat av: Camilla

God kväll i stugan!



Hoppas att det gick bra med KALASET...



Jag jobbar 14, 20, 24/1... men om Ni är lite folk så är det bara att slå en pling till mig och se om jag är "lös och ledig"...



Har satt upp mig och jobba när det är NATT I BACKEN på sportlovet... Det behövs mycket folk då...



Ha det gott!

2009-01-11 @ 21:19:53
URL: http://gevalium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0