Nytt år och nya tag

Jaha!!!då är man ensam igen. Tycker inte att det är det roligaste här i livet, men va fan ska man göra då?? Har ju inget val.

Idag har jag och 5-åringen varit och tagit 5-års sprutan. Det var nog en upplevelse hon inte vill vara med om igen, tror jag. Men hon var hård som sin mamma =) Hon bet ihop och fick det överstökat. En liten tår kröp fram, men mer var det inte. Hon var så duktig.

Efter det så blev det Stadium med 15-åringens bräda. Det ska dit med nya bindningar. Det ska ju åkas bräda imorgon.
Själv så ska jag jobba i backen i morgon. Det ska bli roligt. Jag menar...hur svårt kan det vara och steka lite hamburgare??? Man kan ju hoppas att det bara är mina barn i backen i morgon =))

Här är det ju igentligen födelsedag idag också. Födelsedagsbarnet är ju inte hemma, men vi har öppnat ett paket åt Krille=)
Har ju varit LITE roligare om Krille hade varit hemma.
Min älskade make fyller lixom år idag, men den firar han i bil och tåg i Ryssland, med slut destination Vanino.
Längtar till den 28 Februari, för då kommer han hem igen =)

På söndag blir 11-åringen 12-åringen. Herre jävlar vad åren går undan.

Nä, nu ska jag lägga en 5-åring som fortfarande är uppe.
Måste vända på dygnena för henne. Annars blir det inte så jäkla roligt när hon ska upp 5.00 på morgonen. Fast inte i morgon. Vi är ledig tills nästa vecka. SKÖNT!!

Grattis vännen på födelsedagen. Älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Lillan

Iår kommer jag ihåg Evve. Blev så stolt när jag kom på det i förrgår!!

2009-01-08 @ 08:07:24
URL: http://sandsten.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Ja du i går kväll och i natt var jag liten må jag säga..

Febern steg i natt som ett morgonstånd på en 15 åring! Men nu är den nere på bara 38.3 så vi får hoppas..

2009-01-08 @ 08:37:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0