Hemma och skit kallt!!

Idag har jag sista lediga dagen innan en 4 dagars vecka. Jag har fått bytt torsdagen och fredagen mot en ledig helg=) Inget dumt byte faktiskt.

Tilde har varit hemma med mej idag eftersom skolan har OS spelen utomhus hela dan, och Tilde får inte vara ute om det är mer än -10 grader för sin astma.

Så idag har jag och Tilde varit till min kompis Annika Ankarberg och druckit lite kaffe och surrat lite skit.
Det var ett tag sedan jag var till henne och hälsade på. Sist så bodde dom kvar nere på varvet, och nu har dom flyttat till hus vid Böle skola. Jätte fint har dom =)

Senare i dag så blir det väll skjutsning av Evve. Först så är det fotbolls träning, sen så bär det iväg till Alnö på innebandy träning direkt. Så denna dag är inte så kul för jänt stackar´n.
Ingen vila- ingen ro!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0